Wednesday, February 28, 2007

Way Back Into Love

I've be living with a shadow overhead
I've be sleeping with a cloud above my bad
I've be lonely for so long
Trapped in the past,
I just can't seen to move on

I've been hidding all my hopes and dreams away
Just in case I ever need em again someday
I've be setting aside time
To clear a little space in the corners of my mind

All I want to do is find away back into love
I can't make it trough without a way back into love

I've be watching but the stars refuse the shine
I've be searching but i just don't see the signs
I know that it's out there
There's got to be something for me soul somewhere

I've be looking for someone to shed some light
Not just somebody just to get me trought the night
I could use some direction
And I'm open to your suggestions

All I want to do is find a way back into love
I can't make is trough without a way back into love
And if I open my heart again
I guess I'am hopping you'll be there for me in the end

There are moments when I don't know if it's real
Or if anybody feels the way
I feel
I need inspiration
Not just another negotiation

All I want to do is find a way back into love
I can't make it trough without a way back into love
And if I open my heart to you
I hopping you'll show me what to do
And if you help me to start again
You know that I'll be there for you in the end

2 comments:

Anonymous said...

“记忆是痛苦的根源 能忘记过去是一种幸福”

活在记忆的当下 的确 是会让人沉溺地 无法自拔

有时候顾虑太多 无形中也好像为自己背上石头 想的那霎也就是负担的开始了

有时候 也已经不能 再用对与错来划分

也只有 应该与否来 衡量去决定了
.

Anonymous said...

还未等到的烛光晚餐
还是穿好新衫等你拣
有点冷长年累月何其缓慢
还未手牵手攀登雪山
还是不敢迫你定时限
如若肯约会我
你拣一个夜晚
其实我只想试试
当一刹那幸运儿
心息极容易
何不敷衍我一次
这样的坚持
难捱但我不介意
下半生我知我还是会等你
若应该与你一起为何还未
年华易过岁月如飞
渐看得出再没有传奇
也难得固执的我坚决为你死心塌地
下辈子准许我拣我还是会再次拣你
像今生从头到尾那般预期
结局仍然未结我始终不容许我自卑
要是黄河未到我又如何舍得心死
还未-容祖儿
还未解得开的这一个愿
难道苍天都爱莫能助
唯独你可帮我
偿还未了的因果
等不起我知我
还是会等你
若应该与你一起为何还未
年华易过岁月如飞
渐看得出再没有传奇
我们的这一出戏
仿似具有惩罚我的意味
太疏离但还未可抽离
我彷佛赌著气
要共你比谁耐性好
今生不可一起过一世
还是会再次等你
下一次才能教我有所预期
结局仍然未见我始终不容许我自卑
要是黄河未到我又如何抛得下你

还未等到的烛光晚餐
穷尽一生等你还