Saturday, February 14, 2009

难忘的一日

每年的今天。。总是想着要点样过。。结果,都是随随便便甘同朋友一齐,再吾系就一日走几场。今年终于同想过既人系埋一起,点知。。。。其实世事真系唔系所捻得甘美好!

今年既我无系自己的地盘过。。本想浪漫一翻点知换来无聊一日。人往往都好难随心所欲。。以往既今日都捻住个人,但总系无能为力,不能天从人愿甘一齐度过。直到今日,讽刺的既然同佢倾通宵。

今年系我至懂事以来过的最"incomplete" 既一日。真系好难过。。。如果要我每年都系甘过。。我捻我会想死!

不过,庆幸我身边总有好多关心我的人。。我捻我真系卑你地宠坏咗!!!好多谢你地啊。。

1 comment:

alice said...

reading back this, i felt myself was a super dummy. although the day might not really as good as i ever wish but at least there is someone who willing to spent full day with. but i just don't know how to appreciate it. And now..what brings me this thought. yes! it is calls GROWTH!