Tuesday, April 28, 2009

抽烟的借口

突然间想起晓玲的Blog。。她的Blog总会有点启发~

今日读既系

没有烟抽的日子

如 果 抽 烟
能 够 让 人 暂 时 忘 记 悲 伤 和 忧 愁
那 请 让 我 抽 死 他 吧


再读点留言~

留言1:
人的烟都带着自己的伤口。
有伤痕的女人不会爱上烟!

留言2:
女不抽烟,抽烟不靓女。


我的留言:
一万个赞成!!!如 果 抽 烟真的能 够 让 人 暂 时 忘 记 悲 伤 和 忧 愁~
想我也会让自己抽 死 。。

话虽如此。。但我念我地都知道呢地都系借口~

曾几何时我都念过戒烟,为既系自己既健康。。但都今日我依然系个烟民。。

点解?就系因为无聊硬系觉得过得一日就一日。。可能就系想吸死他。。

不过每当病发既时候。。我念真系比死更难受!

其实每年病入膏方既时候就系我戒烟既最后时机。。

但系总有吾好的事情发生。。

于是又成为我另一既 “抽烟的借口

p/s: sorry for those who unable to read Chinese. it's just something i would prefer to express in Cantonese..

No comments: